Przejdź do głównej treści
DecorAmor Academy
DecorAmor Academy | PSWP.PL
Koszyk

Twój koszyk jest pusty

Zwroty i reklamacje

 

Zwroty i reklamacje

🛍 Zwroty produktów fizycznych

Jeśli zakupiony produkt fizyczny nie spełnia Twoich oczekiwań – masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy:

  1. Powiadom nas o swojej decyzji, wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@decoramorsklep.pl.

  2. W wiadomości podaj:

    • numer zamówienia,

    • imię i nazwisko,

    • informację o odstąpieniu od umowy.

  3. Odeślij produkt w stanie niezmienionym (nieużywanym) na adres:
    Agencja Ślubna DecorAmor Małgorzata Pieczyńska
    Ul. Pogodna 21/1
    73-110 Stargard

Koszt zwrotu produktu ponosi kupujący.

Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci środki na podany rachunek w ciągu 14 dni.

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Kupujący nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem

⚠️ Zwrotom nie podlegają produkty spersonalizowane (np. produkty z nadrukiem na zamówienie, z nadrukiem danych osobowych), zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta.

 

💻 Zwroty produktów elektronicznych

Zgodnie z obowiązującym prawem, produkty cyfrowe (np. ebooki, kursy online, szablony do pobrania, imienne vouchery), które zostały udostępnione użytkownikowi po dokonaniu płatności, nie podlegają zwrotowi, jeżeli konsument wyraził zgodę na natychmiastowe wykonanie usługi i został poinformowany o utracie prawa do odstąpienia od umowy.

Przed dokonaniem zakupu produktów elektronicznych prosimy o uważne zapoznanie się z ich opisem. W razie pytań jesteśmy do dyspozycji pod adresem e-mail: [Twój adres e-mail].

 

⚙️ Reklamacje

Jeśli otrzymałeś wadliwy lub uszkodzony produkt (fizyczny lub cyfrowy), masz prawo złożyć reklamację.

Aby to zrobić, prześlij zgłoszenie reklamacyjne na adres: sklep@decoramorsklep.pl, podając:

  • numer zamówienia,

  • opis problemu,

  • zdjęcia (w przypadku produktów fizycznych),

  • dane kontaktowe.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni roboczych od daty jej otrzymania. W przypadku uznania reklamacji dokonamy:

  • naprawy lub wymiany produktu,

  • lub zwrotu środków – w zależności od sytuacji.

 

Masz pytania? Napisz do nas: sklep@decoramorsklep.pl
Zależy nam, byś był zadowolony z zakupów w Agencji Ślubnej DecorAmor 💕